Wednesday, December 21, 2011

wordless wednesday

I finally figured out why I kept slashing myself with my paddles.
Apparently Strokemaker makes two different sizes of "the green ones" and I ordered the giant-male-Olympian-complete-with-rippling-abs size, instead of the 5'6"-still-kind-of-new-at-swimming size.  Who knew size mattered so much?  

25 comments:

  1. bahahahaha. My first thought when I saw the 5 on the top of the paddle was "whaaaaat"
    then I read on.
    Just think how strong Rex will be ;)

    ReplyDelete
  2. HAHA. "Paddle" is right. You could paddle a canoe with that sucker!

    ReplyDelete
  3. that looks more like a toy to use in the bedroom for spanking than in the pool. Glad you got the smaller ones that won't beat you up.

    ReplyDelete
  4. I see a fabulous repurposing of those as S&M implements. Go forth and paddle paddle paddle :)

    ReplyDelete
  5. And...OMG, @failedmuffins and I think the same.

    ReplyDelete
  6. yup. that'll give you a workout all right. ;)

    ReplyDelete
  7. LOL whew those ae some big paddles!

    ReplyDelete
  8. "To any guy, 14 inches is only this <"..."> BIG!" -unknown

    ReplyDelete
  9. You CANNOT be serious. I heart you. Now go throw those paddles AWAY!

    ReplyDelete
  10. I'm going to start asking you to lift your shirt to show me these rippling abs of steel. Mine just ripple... with fat.

    ReplyDelete
  11. Nice! For me it took me a while to figure out why I kept getting bruises from swimming, it was because I kept hitting the lane lines with my arms while I was swimming!

    ReplyDelete
  12. Size always matters. People say it doesn't, but it does. But...big is not always better as you learned from the paddles.

    ReplyDelete
  13. I f'n knew it. I knew it all along that size matters and women were always just lying......Damn!

    ReplyDelete
  14. Bahahahhaha, sorry, but that thing is massive!

    ReplyDelete
  15. I'm sorry, but I HAD to laugh. :)

    ReplyDelete
  16. Yes, I've been told size does matter! HA

    ReplyDelete
  17. I'm glad you got this sorted out before blowing out both your shoulders

    ReplyDelete
  18. I'm basically a hand paddle whore. I love themmm. Glad you got it all figured out. :)

    ReplyDelete
  19. A+ for Beth's comment. Also, you should have posted the twitter conversation.

    ReplyDelete
  20. Paddles?!!

    Ugh, swimming just got even more complicated.

    ReplyDelete
  21. If you are going to use them for S&M perhaps the small one would also be better. Just saying. Oouchiiiiii.

    ReplyDelete

COMMENTS. ARE. LOVE!